بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی

بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی

دسته: کامپیوتر و IT

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 39 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 22 بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی

خلاصه

برای تحقیق برروی فروش آنلاین، سه رویکرد جدا ووسیع، تقابل انسان-کامپیوتر، رفتار، ورویکرد خریدارانه برای آزمایش رفتار خریداران اینترنتی به کاربرده میشود. ادغام این سه رویکرد. با استفاده از ادغام این سه رویکرد، این مطالعه یک مدل ترکیب شده از رفتار فروش اینترنتی، با استفاده از چهار گونه از راههای تاثیر بر رغبت خریداران اینترنتی: با استفاده از کیفیت سایت، اهمیت (دغدغه ی) مشتری در فروش آنلاین، شناخت خود، وتجربیات گذشته فروش آنلاین. این عوامل تجربه شده به صورت ساختار متاخر وفاکتورهای پیش فرض متقدم مدلسازی شدند. مدل امتحان شده با استفاده از اطلاعات به دست آمده از 214 فروش آنلاین بوده است. بررسی های آماری با استفاده ازمدلسازی ساختاری به منظور ایجاد مدل های معتبر، وشفاف سازی ارتباط مهم درمورد ترغیب خرید آنلاین بوده است. تجربیات گذشته درمورد فروش آنلاین وارتباط وهمراهی این موضوع با ترغیب خریدار آنلاین میتواند با استفاده ازعواملی چون: دغدغه های خریدار، کیفیت وب سایتها وتاثیر گذاری کامپیوتر همراه باشد. دراین تحقیق کشفیات وملزومات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

کلمات کلیدی:

خرید آنلاین

تجارت الکترونیکی

اینترنت وتکنولوژِی

مقدمه

به صورت اساسی راههای تجارت وکار وارتباط با مشتری را عوض کرده است. به عنوان یک تجارت مدیوم، اینترنت به عنوان یک محیط تقابل آنلاین باعث میشود که خریداران جمع شوند واطلاعات راارزیابی کنند، قضاوت درمورد انتخاب خریدار داشته باشند وبه صورت مستقیم (بی واسطه) محصولات راخریداری کنندودراختیار داشته باشند. فروش کالا به خریدارازطریق وب سایت باعث ایجادیک پدیده جهانی با یک روندافزایشی درفروش آنلاین درجهان شده است. به دلیل عواملی چون فایده، راحتی، قیمت گذاری، بررسی های مقابله ای، وسعت انتخاب تولیدات وخدمات، ودلایل دیگرفروش آنلاین رشد کرده وانگیزه زیادی ایجاد کرده است. اگرچه فروش اینترنتی روند سعودی داشته است بعضی از چالش ها باعث افزایش ساختاری فروش شده است.

اول: رشد تعداد زیادی از تجار سنتی وایجاد رقابتهای اینترنتی باعث قدرت گرفتن آن شده است. با ازبین رفتن مرزهای جغرافیایی وکاهش جابه جایی ها، فروشگاههای دیجیتالی با ازدحام اشخاص شرکت کننده روبه رو شده اند. دوم: aquisition cost به صورت قابل ملاحظه ای افزایش وswitching cost فروش آنلاین کوچک شده است. سوم: با وجود رشد جمعی فروش آنلاین چندین فاکتور مثل ترس از جرم اقتصادی، دغدغه های امنیتی، فقدان اعتماد، باعث اجتناب مشتری از خرید شده است.

فهرست مطالب

بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی 1

خلاصه 1

مقدمه 2

Literature review 4

گسترش ایده به منظور تشریح (Development of hypothesis) 7

کیفیت وب سایت 7

نگرانی های مشتری درفروش آنلاین 10

Computer self. Efficacy 12

متد شناسی 13

بیان کلی موضوع 15

بررسی اطلاعات 15

بررسی مدلهای ساختاری هماهنگ 16

بحث: 18

نتیجه گیری 21

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

عبارت های کلیدی

  • بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی
  • خرید آنلاین
  • تجارت الکترونیکی
  • اینترنت وتکنولوژِی
  • دانلود مقاله بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی
  • سیستم همکاری در فروش فایل
  • همکاری در فروش فایل
  • همکاری در فروش
  • فروش فایل
  • انجام پروژه و پایان نامه رشته کامپیوتر
  • fileina
  • فروشگاه ساز فایل
  • فروشگاه فایل
  • خرید تحقیق
  • فروش تحقیق
  • خرید پایان نامه

خرید فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه خرید آنلاین-293

... و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه آنلاین با ۶٠٢ مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه خود به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد. واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک، اطلاعات، فروش، ...

پایان نامه تجارت الکترونیک-270

... برداری از کالا، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه جایی کالا و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می گیرد. البته مفهوم گستره تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می باشد. فهرست مطالب: چکیده فصل اول: تجارت الکترونیک 1-1 تاریخچه تجارت الکترونیک 2-1 معرفی تجارت الکترونیک 3-1 تعریف تجارت الکترونیک 4-1 سایر تعاریف تجارت الکترونیک 5-1 مزایا و معایب تجارت الکترونیک 6-1 بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک 7-1 محدودیت های تجارت الکترونیک 8-1 مدل های تجارت الکترونیک 1. تجارت فروشنده با فروشنده 2. تجارت فروشنده با مصرف کننده 3. تجارت مصرف کننده با ...

پایان نامه تجارت الکترونیک -2458

... یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالا، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه جایی کالا و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می گیرد. البته مفهوم گستره تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می باشد. فهرست مطالب: چکیده فصل اول: تجارت الکترونیک 1-1 تاریخچه تجارت الکترونیک 2-1 معرفی تجارت الکترونیک 3-1 تعریف تجارت الکترونیک 4-1 سایر تعاریف تجارت الکترونیک 5-1 مزایا و معایب تجارت الکترونیک 6-1 بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک 7-1 محدودیت های تجارت الکترونیک 8-1 ...

قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل-5845

... اختیار مشتری قرار میگیرد. لینکی که بعنوان لینک دانلود در اختیار مشتری قرار میگیرد، یک لینک دینامیک و پویا است که به ازای هر خرید متفاوت میباشد همچنین این لینک دارای تاریخ انقضا (بطور مثال فقط ۲۴ ساعت) و نیز تعداد دفعات دانلود (بطور مثال فقط ۱۰ بار) میباشد، تا به هر نحوی از فایلهای شما محافظت شود. این تنظیمات بر حسب دلخواه مدیر قابل تغییر می باشد. قابلیتی که این فروشگاه و سیستم خرید و فروش آنلاین فایل را از سایر سیستم فروش آنلاین موجود متمایز میکند عدم نیاز عضویت مشتری برای خرید است. در واقع به ...

جذب مشتری در تجارت الکترونیک

... . 2-3-4) آمیخته بازاریابی اینترنتی . . . 2-3-4-1) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر محصول . . . 2-3-4-2) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر توزیع . . . 2-3-4-3) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر قیمت 2-3-4-4) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر ترفیع 2-4) خریدو فروش الکترونیکی . . . 2-4-1) از تجارت الکترونیکی تا خرید و فروش الکترونیکی 2-4-2) فروش بهنگام محصولات . . . 2-4-3) عوامل موفقیت در فروش اینترنتی . . . 2-4-4) ایجاد یک فروشگاه مجازی . . . 2-4-5) سیستم خرید از طریق اینترنت . . . 2-5) اعتماد در تجارت الکترونیک ...

فروشگاه آنلاین کتاب پیشرفته (E-Book)

این یک پروژه دانشجویی در حد کاردانی و کارشناسی است که می توانید با کمی تغییرات در سورس به شکل دلخواه خود طراحی کنید از ویژگی های این فروشگاه آنلاین علاوه بر ذخیره اطلاعات کتاب به همراه تصویر یک فایل مرتبط هم دریافت و ذخیره می کند تا کاربر بتواند به صورت آنلاین در صورت وجود فایل الکترونیکی مشاهده کند. قیمت این پروژه بسیار کمتر از قیمت واقعی آن است تا در توان دانشجو باشد .

پاورپوینت کارآفرینی راه اندازی یک سایت تجاری-2802

... یک سایت تجاری عبارت‌های کلیدی پاورپوینت تجارت الکترونیک پاورپوینت کارآفرینی سایت تجاری راه اندازی سایت تجارت اینترنتی راه اندازی فروشگاه اینترنتی دانلود پاورپوینت فروش اینترنتی بررسی کارآفرینی فروشگاه اینترنتی طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی طرح توجیهی سایت اینترنتی طرح توجیه

کارآفرینی راه اندازی یک سایت تجاری -13438

دسته: عمومی - پاورپوینت فرمت فایل دانلودی: ppt فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 14 حجم فایل: 2,488 کیلوبایت مقدمه: تجارت الکترونیکی راه و روش جدید کسب و کار، به صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه ها و اینترنت است. فهرست مطالب: مقدمه انواع تجارت الکترونیکی مزایای تجارت الکترونیکی بررسی ماتریس SWOT برای تجارت الکترونیکی مراحل راه اندازی یک سایت تجاری عبارت‌های کلیدی پاورپوینت تجارت الکترونیک پاورپوینت کارآفرینی سایت تجاری راه اندازی سایت تجارت اینترنتی راه اندازی فروشگاه اینترنتی دانلود پاورپوینت فروش اینترنتی بررسی کارآفرینی فروشگاه اینترنتی طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی طرح توجیهی سایت اینترنتی طرح توجیه

پاورپوینت کارآفرینی راه اندازی یک سایت تجاری -3766

دسته: دانشگاهی - سایر موارد فرمت فایل دانلودی: ppt فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 14 حجم فایل: 2,486 کیلوبایت مقدمه: تجارت الکترونیکی راه و روش جدید کسب و کار، به صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه ها و اینترنت است. فهرست مطالب: مقدمه انواع تجارت الکترونیکی مزایای تجارت الکترونیکی بررسی ماتریس SWOT برای تجارت الکترونیکی مراحل راه اندازی یک سایت تجاری عبارت‌های کلیدی پاورپوینت تجارت الکترونیک پاورپوینت کارآفرینی سایت تجاری راه اندازی سایت تجارت اینترنتی راه اندازی فروشگاه اینترنتی دانلود پاورپوینت فروش اینترنتی بررسی کارآفرینی فروشگاه اینترنتی طرح توجیهی فروشگاه اینترنتی طرح توجیهی سایت اینترنتی طرح توجیه

ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین

... تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد . این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند . طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به مدیریت امانی و الزام ارتقا یافته است . داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد ...