چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF): شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی

چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF): شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 30 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 14 چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF): شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی

چکیده:

هدف – بازاریابی الکترونیکی بین المللی به عنوان یک حوزه مهم برای بازاریاب ها به صورت توسعه بازارهای آنلاین جهانی در حال ظهور است. این موضوع خاص تلاش برای تشویق، عرضه و راهنمایی تحقیقات در حوزه بازاریابی الکترونیکی بین المللی است. طراحی روش شناسایی رویکرد – درس مقاله IENF به عنوان یک الگوی راهنما برای تحقیقات آتی در بازاریابی بین المللی معرفی شده است. یافته های IEMF بایستی به پرسش علما در حوزه بازاریابی الکترونیکی بین المللی کمک کنند، کمکهای هوشی جاری را در این حوزه طبقه بندی کند و شکاف های موجود در مقالات علمی را پر کند. منشا ارزش – این سر مقاله IEMF را معرفی می کند و مقالات مختلف را در این موضوع با استفاده از این چهارچوب طبقه بندی می کند. در اخر، با عرضه چندین سوال تحقیقاتی کامل جهت برانگیختن تحقیقات بعدی در این حوزه، نتیجه گیری میشود.

کلمات کلیدی:

بازاریابی

بازاریابی بین المللی

بازاریابی الکترونیکی جهانی

بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF)

مقدمه

اینترنت، وب و تکنولوژی های اطلاعاتی مرتبط ثابت کرده اند که انتقالی هستند در حالی که این تکنولوژی ها بر روی تمامی بخشهای این همکاری تاثیر داشته اند، شاید عملکرد بازاریابی بسیار تحت تاثیر قرار گرفته اند. بازار یابی الکترونیکی در حال حاضر بخش مهمی از بازاریابی جهانی شرکتها محسوب میشوند. با افزایش پذیرش اینترنت و وب، چشم انداز بازاریابی از احتمال به واقعیت رسیده است.

علمای این بخش تاثیر انتقالی ارتباط اینترنت و وب را دنبال کرده اند. چندین مطالعه در حوزه بازاریابی الکترونیکی بین المللی در سطوح انفرادی و شرکتی انجام پذیرفته اند. با شناخت نقش این کار، در این مقاله IEMF را به صورت یک الگوی راهنما برای تحقیقات بعدی در بازاریابی ا. ب الکترونیکی بین المللی معرفی می کنم. IEMF بایستی به جامعه بازاریابی جهانی در وجود ابهام در حوزه ا. ب کمک کند و کمکهای هوشی جاری در این حوزه را طبقه بندی کند و شکاف های موجود در مقالات علمی برای تمرکز بر روی تحقیقات اتی را پر کند. بعلاوه IEMF بایستی به علمای بازاریابی الکترونیکی جهانی در بررسی این سوال که چگونه بازاریابی ا. ب از بازاریابی بین المللی متفاوت است، کمک کند. IEMf بسط و گسترش یک چارچوبی است که اولین بار در Krishnamarthy با یک زمینه بین المللی عرضه شد.

فهرست مطالب

چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF) 1

شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی 1

چکیده 1

مقدمه 3

مرور بر IEMF 5

فضاها 5

فاکتورهای تشکیل دهنده تکنولوژی 6

فاکتورهای فرهنگی سطح کشور 7

دسترسی به تکنولوژی های الکترونیکی 7

اعمال و نتایج 8

ارتباط بالقوه میان اجزاء این چارچوب 8

یک کاربر IEMF 11

پرسشهای تحقیقاتی 12

نتیجه گیری 14

قیمت فایل فقط 8,500 تومان

عبارت های کلیدی

  • چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF): شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی
  • بازاریابی
  • بازاریابی بین المللی
  • بازاریابی الکترونیکی جهانی
  • بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF)
  • دانلود مقاله چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF) شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی
  • خرید مقالات مدیریت
  • همکاری در فروش فایل
  • فروش فایل
  • انجام پروژه و پایان نامه مدیریت
  • fileina
  • فروشگاه ساز فایلینا
  • ف

خرید فایل

مقالات مشابه

بازاریابی بین الملل و راهکارهای ورود به بازارهای بین المللی -2509

... کلیدی بازاریابی بین الملل ورود به بازار بین المللی مزایای بازاریابی بین المللی

ایمیل های فعال ویژه بازاریابی اینترنتی مجموعه 1

بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی می باشد چراکه نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است.

جذب مشتری در تجارت الکترونیک

... . 2-3-4) آمیخته بازاریابی اینترنتی . . . 2-3-4-1) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر محصول . . . 2-3-4-2) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر توزیع . . . 2-3-4-3) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر قیمت 2-3-4-4) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر ترفیع 2-4) خریدو فروش الکترونیکی . . . 2-4-1) از تجارت الکترونیکی تا خرید و فروش الکترونیکی 2-4-2) فروش بهنگام محصولات . . . 2-4-3) عوامل موفقیت در فروش اینترنتی . . . 2-4-4) ایجاد یک فروشگاه مجازی . . . 2-4-5) سیستم خرید از طریق اینترنت . . . 2-5) اعتماد در تجارت الکترونیک ...

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

موضوع: دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 12 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی - اصول بازاریابی این فایل در زمینه " تحقیقات بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: مدل شش مرحله ای های فرآیند تحقیقات بازاریابی تحقیقات بازاریابی مراحل تحقیقات بازاریابی اهداف سه گانه تحقیقات بازاریابی انواع تحیقات بازاریابی روشهای جمع آوری اطلاعات

مقاله استراتژی بازاریابی

موضوع: استراتژی بازاریابی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه: بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است . روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنین خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است . بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟

مقاله ای کامل در مورد بازاریابی-275

... ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آن ها را برآورده سازد. 3- تعیین قیمت مناسب. 4- توزیع کالا و خدمت در زمن و مکانی که برای مشتری مناسب باشد. 5- ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم. 6- بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش بازاریابی بین المللی: چارچوب بنیادی بازاریابی بین المللی با بازاریابی داخلی تفاوتی ندارد. به عبارت دیگر شناخت بازار هدف طراحی و ایجاد کالا یا خدمت، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات اساس بازاریابی و بازاریابی بین المللی را تشکیل می دهد. کلمات کلیدی: بازاریابی بازاریابی بین ...

گزارش کامل اصول و مفاهیم بازاریابی مطالعه موردی فرش ایران -1653

... بازاریابی ویروسی: 23 بایدها و نبایدهای بازاریابی. 23 نکات مهم در بازاریابی. 26 استراتژی. 28 دو پدیده اصلی موثر بر بازاریابی. 28 مدیریت بازاریابی (محیط بیرونی و محیط سازمانی) 29 تعریف: 30 موانع عمده خارجی: 35 موانع عمده داخلی: 36 SME چیست؟. 38 نقش SME در اقتصاد: 38 نقاط قوت و ضعف در SME: 39 حمایت از بنگاههای کوچک ومتوسط در کانادا (IDEA – SME) طرح. 41 تعریف بنگاههای کوچک ومتوسط در کانادا 44 تعریف بنگاه اقتصادی: 48 هزینه های قابل پوشش طرح: 52 تامین سرمایه. 53 تاریخچه فرش: 54 تاریخچه فرش بعد از اسلام: 57 اهداف: 57 ...

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی

... است: تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی ایجاد اطلاعات بازاریابی داده های داخلی هوشمندی بازاریابی تحقیقات بازاریابی فرایند تحقیقات بازاریابی تعریف مسئله و اهداف تحقیق تهیه برنامه تحقیق اجرای برنامه تحقیق تفسیر کردن و گزارش یافته ها تحلیل اطلاعات بازاریابی مدیریت ارتباط با مشتری توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی تحقیقات بازاریابی در شرکتهای کوچک و سازمانهای غیر انتفاعی تحقیقات بازاریابی بین المللی

دانلود پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی

... و سنن تجاری

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی -11850

دسته: دانشگاهی - سایر موارد فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 14 حجم فایل: 239 کیلوبایت فهرست مطالب پاورپوینت: سیستم اطلاعات بازاریابی تعیین اطلاعات مورد نیاز تهیه اطلاعات تحقیقات بازاریابی فرایند تحقیقات بازاریاب جمع آوری اطلاعات از منابع تجزیه و تحلیل اطلاعات عبارت‌های کلیدی پاورپوینت تحقیقات بازاریابی دانلود پاورپوینت پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی سیستم های اطلاعاتی دانلود پاورپوینت مدیریت پاورپوینت مدیریت سیستم های اطلاعاتی پاورپوینت بازاریابی تحقیقات بازاریابی